مهندسی صنایع حرفه , شغل , عشق

داستان خانه مهندسی صنایع

من امیر مهدی اعتباری کارشناس مهندسی صنایع ، کارشناس ارشد ودر حال حاضر دانشجوی دکتری مهندسی  صنایع هستم.روزی که در سال ٨٧ وارد دانشگاه در رشته مهندسی صنایع شدم.  به لطف خداوند و به کمک یکی از دوستان از همان ترم اول به کاراموزی در همین رشته مشغول گشتم و توانستم یکی یکی اموزه های دانشگاه را در کارخانجات مختلف(حدود ٢٠٠ کارخانه در ٢سال) به صورت عملی دیده و علم را در کنار عمل تجربه کنم .

در همین روزها بود که متوجه شدم اکثر فارغ التحصیلان مهندسی صنایع در کارخانجات کارایی مناسب را نداشته و این مساله به انزوا انان منجر گشته است .همچنین همکلاسی های خود را میدیدم که سردرگم در دروس دانشگاه و معطل ورود به بازار کار بودند.
انجا بود که یک ارزو شکل گرفت: (( ایا میشود مهارت های مهندسی صنایع را به دانشجویان اموخت تا چیزی که در دانشگاه نمی اموزند ولی در بازار کار لازم است  را بدانند)) و امروز نام این ارزو است: خانه مهندسی صنایع
اموزشگاه خانه مهندسی صنایع را با این ارزو تاسیس کردیم و خداروشکر توانستیم در این سالها تعداد زیادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی صنایع را اموزش های مهارت محور داده ایم و برای بازار کار اماده کرده ایم . و این تحقق رویای ماست تا با شعار ((اموزش صنعت محور- صنعت اموزش محور)) نسل جدیدی از اموزش را در ایران پایه گذاری نمودیم.

امروز خانه مهندسی صنایع و شرکت مهندسین مشاور نور در کنار هم به عنوان ‍مرجع مهندسی صنایع در ایران مشغول به فعالیت های خود هستند.در خانه مهندسی صنایع تمامی آموزش های مرتبط با این رشته اراپه می گردد و در شرکت مهندسین مشاور نور مهارت های مهندسی صنایع به عنوان خدمات مهندسی به صنعت ایران مشاوره داده شده و اجرا می گردد. این همبستگی تمام جوانب مرتبط مهندسی صنایع را پوشش داده و ما را مجهز به تمامی پیشنیاز های موجود برای اعتلای مهندسی صنایع نموده است.